Психолог

01.Вер.2020
Детальніше
03.Кві.2020

   Дуже багато інформації нині ви чуєте про короновірус і тому легко можна відчути інформаційне перенасичення. Діти можуть відчувати тривогу, тому що їм важко зрозуміти інформацію, яку вони бачать в інтернеті або по телебаченню, чують від інших людей, вони стають  дуже вразливими. Відкрите обговорення та ваша підтримка допоможуть їм зрозуміти ситуацію, дотримуватися правильної поведінки. Поради … Продовжити читання “Як говорити зі своїми дітьми про коронавірусне захворювання (COVID-19)?”

Детальніше
01.Кві.2018

Особливого значення мовлення дитини набуває у ранньому віці. Саме тоді воно виникає, починає розвиватися, разом із ним розвивається психіка дитини.   Про майбутню освіту свого нащадка сучасні батьки починають замислюватися ще тоді, коли той перебуває на етапі внутрішньоутробного розвитку. Щойно дитина «оселяється» вдома, починається її пасивне навчання та підготовка до задуманої батьками школи. Для цього … Продовжити читання “Затримка мовленнєвого розвитку дитини”

Детальніше
01.Кві.2018

Ознаки кризи трьох років: негативізм – дитина негативно реагує на вимоги чи прохання батьків. І робить це лише тому, що прохання йде від дорослого. Головний мотив у цьому – зробити прямо протилежне до вимоги. впертість – не є наполегливістю, з якою дитина прагне досягнути бажаного. Вона є реакцією наполягання на чомусь не тому, що цього дуже хочеться, … Продовжити читання “Криза трьох років”

Детальніше
01.Кві.2018

Інтонація у спілкуванні Близьким дорослим варто пам’ятати, що, вибудовуючи процес спілкування, необхідно думати не тільки про те, що вони говорять, але й як вони це роблять. Діти зазвичай пропускають повз вуха зауваження, але дуже чутливо реагують на тон, яким їх було сказано. Інтонаційне забарвлення висловлювань дорослих, їхній емоційний тон дитина пам’ятає доволі довго. А власні переживання щодо … Продовжити читання “Як спілкуватися з дитиною?”

Детальніше