Вихователь-методист

20.Гру.2019

    17.12.2019 року  у   Житомирському  дошкільному навчальному закладі №43  згідно плану НМЦ департаменту освіти Житомирської мicькoї ради було проведено методичне об’єднання   з освітніх ліній «Дитина в природному довкіллі», «Дитина в світі культури» для вихователів  закладів дошкільної освіти м. Житомира    на тему: «Куточок природи. Організація діяльності дітей  в куточку природи в сучасному дошкільному закладі»   … Продовжити читання “Методичний захід”

Детальніше
28.Вер.2018

Кучинська Лілія Фотіївна вихователь – методист Житомирський дошкільний навчальний  заклад №43 «КОМПЕТЕНТНІСНИЙ  ПІДХІД до розвитку особистості через впровадження освітньої програми «Впевнений  старт»»  « Справжній  вихователь повинен бути попередником  між школою, з одного боку, і життям і наукою – з другого». К. Д. Ушинський Ключові слова: компетентнісний підхід, гуманізація освітнього процесу, ключові життєві компетентності, освітня програма, … Продовжити читання “КОМПЕТЕНТНІСНИЙ  ПІДХІД до розвитку особистості”

Детальніше
28.Вер.2018

Адаптація дошкільника до нових соціальних умов Перший суспільний досвід малюка – прихід до дошкільного навчального закладу. Традиційно діти починають його відвідувати  з  2(3)– річного віку, хоча вже є чимало  прикладів, коли вихованцями стають ще зовсім крихітки( через зайнятість батьків, інші причини, які унеможливлюють перебування мами чи тата з дитиною вдома). Останнім часом батьки дедалі  більше … Продовжити читання “Для вас батьки”

Детальніше
23.Бер.2018

Кучинська Лілія Фотіївна вихователь – методист Житомирського дошкільного  навчального  закладу №43 «Сучасні підходи до організації роботи з  питань безпеки життєдіяльності  з усіма учасниками освітньо – виховного процесу в ДНЗ » Життя і здоров’я – найдорожче, що є у людини, тому підхід до них повинен бути найсерйознішим і ретельно вивченим. Г. Малахов   Життя і здоров`я дітей  … Продовжити читання “Безпека життєдіяльності”

Детальніше
23.Бер.2018

Кучинська Лілія Фотіївна вихователь – методист Житомирського дошкільного  навчального  закладу №43    «Фізичне виховання як один із пріоритетних напрямків освітньої роботи, який забезпечує  систематичний оздоровчий  вплив на організм дитини»   «Виховання фізичної культури – це, по-перше  турбота про здоров’я і збереження життя  як найвищої цінності, по-друге система роботи, що забезпечує гармонію фізичного розвитку та духовного … Продовжити читання “Фізичне виховання як один із пріоритетних напрямків освітньої роботи”

Детальніше